ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran

  • masa pelepasan:2024-02-15 10:31:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:158
  • Penerangan pantas:

    Zurich,ZurichProtection grade of oil immersed transformer,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Bagaimana dengan a

Kandungan artikel
ZurichProtection grade of oil immersed transformer,

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

ZurichPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

MukacheveDalam kehidupan sehari-hari tertentu pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,ZurichBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVA, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Lepaskan skru inti


ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran



Sebab api dalam pengubah kuasa

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

analisisApabila pengubah keluar dari fasa,ZurichPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran



Pembuat pengubah kuasa

Selamat datang panggilanUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Selepas mengambil sampel

ZurichMaklumat produk lain
  • KhvoyPengubah jenis kering 2500kVAKeadaan berkarat

    KhvoyPengubah jenis kering 2500kVAKeadaan berkarat

  • BushehrPengubah jenis kering 480vPerbandingan lebar pendesak

    BushehrPengubah jenis kering 480vPerbandingan lebar pendesak

  • MahabadPengubah jenis kering 630kVAApakah parameter keanjalan

    MahabadPengubah jenis kering 630kVAApakah parameter keanjalan

  • SaqezPengubah jenis kering 630kVAPeneraju industri

    SaqezPengubah jenis kering 630kVAPeneraju industri

  • RafsanjanPengubah jenis kering adalah baikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

    RafsanjanPengubah jenis kering adalah baikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • IlamPengubah jenis kering bagi kilang kuasaPenggunaan meluas

    IlamPengubah jenis kering bagi kilang kuasaPenggunaan meluas

  • MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

    MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

  • ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

    ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

  • segera:Peringatan: Maklumat ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran memberi anda ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran. ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZurichPengubah kuasa S13-630Pasaran susun atur saluran pemasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!